حقیقت تلخه

شاید بارها این جمله به گوشمون خورده که حقیقت تلخه، اما به نظرم حقیقت، حقیقته، بعضی از مواقع به مذاقمون تلخه و بعضی وقتها هم از عسل شیرین‌تر.نمونه‌‌ش حقیقت جایگاه ولی‌امرالله در تشکیلات بهائی!از یک طرف رهبر دوم بهائیان، مشروعیت بیت‌العدل رو به حضور ولی‌امرالله مشروط کرده و از طرفی همین بیت‌العدل بعد از جناب شوقی رنگ ولی‌امرالله رو هم به خودش ندیده!حالا به نظر شما حقیقت عدم حضور ولی‌امرالله در بیت العدل، به مذاق تشکیلات بهائی تلخه یا شیرین؟

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *